miércoles, 22 de mayo de 2013

** SACRIFICIUL IUBIRII INSTABILE **


** SACRIFICIUL IUBIRII INSTABILE **
 
 Dac-aș afla că mă iubești,
 aș trece ceru-înot spre moarte
 și poate că visele toate,
 spre tine ar veni cu vești.
 
 Dacă s-ar scufunda un curcubeu
 în grota plină de-ntuneric,
 aș revărsa un râu eteric,
 de lacrimi și izvorul aș fi eu.
 
 De-aș câștiga-n iubire nemurirea,
 eu aș topi ghețarii de la poli...
 și n-ar mai fi atuncea școli,
 să ne învețe ce e fericirea.
 
 Dacă izvoarele-ar seca curând
 și setea eu mi-aș potoli cu tine,
 aș ști ce este rău și ce e bine,
 dacă te-ai cuibări la mine-n gând.
 
 De-aș fi o ploaie de sărut,
 aș picura pe gura ta stingher...
 petale de buze uitate-ntr-un ungher
 de suflet, așa cum ai cerut.
 
 Aș striga lumii că tu m-ai băut...
 cu lăcomie, strop cu strop;
 și de-am s-ajung un mizantrop,
 n-aș vrea să spui că n-ai știut...
 
 Că timpul curge fără milă,
 știind că tu nu m-ai iubit
 și că seninul mi-ai sorbit...
 într-o iubire mincinoasă, instabilă.
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario