jueves, 9 de mayo de 2013

**DRUMUL CRUCII**


Tu te-ai născut nemuritor
pe pat de fân, în suflul oilor...
ca să prefaci apa în vin
și să primești în schimb venin.
O viață dăruită pentru frați...
ai mers pe spinii semănați,
când ucenicii Te-au trădat
și crucii Te-au îngenuncheat.
Te-au trădat toți frații tăi,
c-ai fost prea bun,și cu cei răi
dar Tu, Preasfinte, i-ai iertat,
și Drumul Crucii l-ai urmat-
Pe ramuri de măslin, Ai trimis mir,
la care astăzi eu mă-nchin...
și Te rugai...plângeau măslinii
iar fruntea Ti-o sângerau spinii
Pe drumul Golgotei ai urcat
cu moartea Tu Te-ai cununat .
Tu duhul păcii ne-ai lăsat,
primind sărutul Iudei ce-a trădat
Ai îndurat patimi cât un munte...
simt mângâierea ta pe frunte;
duc și eu crucea și mă rog mereu
și când mi-e ușor și când mi-e greu.
În palmele ce ruga desenază,
va mirosi doar mirul...Tu veghează
pe cei bonavi și cei sărmani,
să fie cu tine-n grădina Ghetsimani
Spre Slava Ta, cei ce cuvântă ,
sărută crucea ce-Ai făcut-o sfântă...
și o sărută toţi cu evlavie ,
căci amintirea Ta rămâne vie.

   Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario