domingo, 26 de mayo de 2013

**CUM SĂ-I CER IERTĂRII ACTE?**


 
 Cum să fac să-i cer iertării acte,
 când suflul morții-mi stă în ceafă?
 aș vrea să-i fiu păcatului năstafă,
 să-nchei cu viața nouă pacte!
 
 Trecutul meu și timpul se răzbună,
 dar nu mai poate să-mi răƒpească
 frumosul nopților cu lună,
 din rugăciunea mea cerească.
 
 În aiureala mângâierii desfrunzităƒ,
 doar gându-mi este adăpostul
 și cer iertării o floare părăsită,
 să-mi umple inima și rostul.
 
 Se termină mileniul și viața e fugară...
 îmi mângâie tristețile noblețea
 și-mi cer iertare-a câtă oară?
 când timpul îmi fură tinerețea.
 
 Inselƒăciunea vieții-mi altoiește
 un freamăt lăuntric de uitare;
 cum pot eu, când viața mă urăște,
 cu acte vietii, să mai cer...iertare?
 
Dida Diana Cioponea.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario