lunes, 15 de abril de 2013

**MĂ ARDE RĂSĂRITUL**


 Am plutit pe inimi rătăcite,
 când ceasul ora pieirii bătea
 și am dansat cu ploaia iubite ,
 când floarea minciunii-nflorea

 Am cântat cu cerul în tunet
 și amintiri cu el am depănat;
 nu mi-ai adus măcar un zâmbet...
 am trăit cu tine, numai în păcat.

 Au plâns ochii cu picuri de sânge
 și cupa cu lacrimi am băut amar;
 simțeam cum lanțul mă strânge...
 era lanțul iubirii primit în dar.

 Trec...ca norul prin viață plângând
 iar lumânarea vieții se topește.
 Sufletul arde...sfârșit fumegând
 pentru cineva ce nu mă iubește.


 Mă arde răsăritul din zăpezi amare ,
 cu îmbrățișarea falsă...pătimașă
 și strig cât pot la margini de mare,
 că asta nu-i iubire- falsă și trufașă.

 Îmi construiesc, corolă din dantele
 și sufletul încerc să-l oblojesc...
 dar e târziu...pășesc încet spre stele
 și nu știu de mai am timp să te iubesc.

 Dida Diana Cioponea. .

No hay comentarios:

Publicar un comentario