miércoles, 10 de abril de 2013

*AM AGĂȚAT INIMA**


Am agățat inima de lanțul vieții;
deși n-am vrut să fiu încarcerată
dar plaja e pustie...fiica ceții
m-atrage cu vălul...mă mbată.

Răsar din umbre doar apusuri...
și-n inima inchisă flori ce rătăcesc ;
pe zalele de lanț număr apusuri
dar încă eu nu știu de te iubesc.

Mă caută tu, în tristele maree...
sărutul tăcerii cu sete să mi-l furi
și gură ta pe inimă să-mi steie
să-mi vindeci rănile făcute de securi.

Mă scurg ușor pe râul vieții mele
iar lanțul greu apăsa răsuflarea ;
Azi nu mai pot să construiesc castele
îmi este-ncarcerată toată zărea.

Mă lasă tu, să zac acum în mare;
Cu ultima suflare, să pot spune adio
Și-agăț de-o zală, ultima scrisoare,
Examen sorții, ce l-am trecut cu brio.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario