jueves, 13 de septiembre de 2012

*´¨`*✿ ♥ CULORI DE IRIS. ♥ ✿*´¨`*


Ca un zbor de păsări
mi s-a dus iubirea...
spre ţărmuri rănite de dor!
Doar fluturii-lacrimi
îmi fâlfâiau privirea
crezând că am să mor!
În zori de verde
şi răsărit grăbit,
când totul părea negru,
privit-am o floare
plăpândă şi sfioasă,
ce-n faţa mea,a răsărit!
Avea,culori de iris...
de galben-pai
cu maroniu cafe...
de-negru-noapte,
albastru-cer,sau
verde cenuşiu...
nici nu mai ştiu!
Erau...ochii tăi!
Senini,când m-ai privit!
M-am îmbătat pe dată,
de-al privilor parfum,
iar inima...inima fugea...
nici ea nu mai ştia,
pe care drum!
Am intins mâna să-i ating
si-un infinit de irişi alergau
printre inimi;
Pe care sa-i aleg?
Pe cei caprui,cu galben -maroniu?
Pe cei negrii,ca noaptea?
Pe cei verzi...sau,
pe cei albastri,din ochii tai?

13 septembrie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario