martes, 18 de septiembre de 2012

**❤*•.★¸ ARIPI DE FLUTURI ¸★.•*❤**




Născută am fost,
ca o pasăre fara aripi...
prea mică fiind ,
luat-am forma unui flutur
şi crescând printre ei,
am devenit femeie.
Iubesc florile şi port
pe aripile inimii mele,
parfumul iubirii,
în căderea petalelor
de trandafiri
pe sufletul-floare.
Acum...dau visului,
iubirea ce ţi-o port
să mă aducă aproape,
de fiece zvâcnire de dor,
ce te cutremură.
Dau nopţii somnul
care nu mă vrea...
să fugă de mână cu visul,
peste ţăramuri neumblate!
Un fluture pe inima-ţi se-aşază
Să-ţi caute ritmul în tic-tac,
când dragostea
din vis,mai infloreste încă.
Eu...femeia-flutur
i-ascult doar bătaia şi tac.
Mii de aripi îmi înfloresc în suflet;
cu fiece bătaie,se risipesc
în negura din suflet,
şi se aprind lumini...
iar aripi de fluturi îmi cantă
un cântec divin...iubesc!

18 septembrie Dida Diana Cioponea
Me gusta · ·

No hay comentarios:

Publicar un comentario