miércoles, 19 de septiembre de 2012

❤*•.★¸ TE AŞTEPT LA RĂSĂRIT ¸★.•*❤

Te-aştept...când răsăritul
înca mai doarme
şi se-ntinde
pe patul lumii,
aşternut cu vise;
Te-aştept...în noapte
atunci,când plânsă,
lumânarea se va stinge,
mângâiată de picătura unui val.
Te-aştept...şoptind
un bună dimineaţa,
când marea se trezeşte
şi valul cântă un cântec de iubire,
să vânturăm nisipul
ce sărută marea,
pe-ntinderea sufletului meu.
Te-aştept...îngenunchind
o noapte care trece
suspinândă,peste creştetul meu,
vânată de raze ce-alungă pustiul.
Te-aştept...când tace risipirea,
în răsăritul măreţ şi plin
de lumina divină...
Te-aştept...şi iarăşi mă-nchin;
Mă-nchin la ziua ce vine,
să-mi aducă speranţa,
că vei trimite răvaş de iubire...
sau,un sărut în zbor de pescăruş,
ce zboară şi ţipă,omenesc,parcă,
în timpanul stâng al inimii mele:
-Aşteaptă-mă...că vin acuş!


17 septembrie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario