miércoles, 15 de agosto de 2012

●•●•♥**EŞTI TU...IUBITUL MEU!** ♥ •●•●



●•●• :) •●•●


Eşti aerul din flori ce mă-nconjoară,
eşti forţa ce face ca inima să sară,
eşti soarele ce mă inundă mereu;
eşti totul în mine, mă reânvii mereu!

Eşti luna ce mă priveşte grabită...
eşti alinare în inima-mi zdobită;
eşti soarele ce-mi mângâie părul,
eşti cel ce mă inunzi precum izvorul.

Eşti totul în mine şi-n mine trăieşti...
eşti depărtare, dar stiu că mă iubeşti.
eşti valul adânc, esti tainic tumult,
eşti tăcerea ce-n noapte o ascult.

Eşti tu, când pe buze-mi laşi parfum,
eşti picur de ploaie la margini de drum.
eşti în mine fiinţă, prin mine respiri...
eşti timpul ce-mi şterge amintiri.

Eşti stea, atunci când lumea doarme,
eşti dor...de tine  mi-e foame!
eşti totul...cerul...timpul..marea...
eşti cel ce-mi deschide zarea!

Eşti visul ce-n fiece noapte revine;
eşti lacrima, când plâng în suspine.
eşti gura ce-mi mângâie sărutul...
eşti cel ce-mi pune-n păr...infinitul.

Eşti magia iubirii ce mă cuprinde,
eşti flacăra ce-n mine se aprinde...
eşti cel ce-mi şopteşte iubirea mereu;
eşti totul,trăieşti prin mine, iubitul meu.
 Diada Diana Cioponea. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario