viernes, 24 de agosto de 2012

❤¸.•*´¨`* AI UN LOC , ÎN INIMA MEA !•*´¨`*❤



Am scris atât despre iubire şi sărut,
Că azi nu trebuie să mai caut
În petale de flori sau în raze de soare,
Pe nisipul fierbinte sau valuri de mare,
Ci doar să scriu în inima ta că...
Ai un loc în inima mea !
Am găsit magia iubirii scrisă
Pe chipul tău...şi în sărut,promisă!
În culoarea inimii tale infinită
Şi-n orice colţişor al ei...iubirea dorita!
Frunza pleoapei mi-o-nvăluieşti cu vise,
La fel de patimaş precum poetul scrise,
Iubirea-n vers de plâns într-un cuvânt...
Dar sunt făcută doar,din foc și pământ!
Ai un loc...în inima mea,
Pentru că atunci când îngerii-mi-vor cânta
Din lira sorţii...versuri în clipe şi secunde,
Sărutul patimaş ,în inima se-ascunde.
Tu... faci soarele să răsară
Şi nu mai ştiu pentru a câta oară,
Faci ca ubirea mea să se transforme în râu!
Făcându-mă atunci să dau iubirii frâu...
Cu ape limpezi...de mângâieri şi şoapte
Schimband ziua iubirii nesfârşite,în noapte !
Ai un loc în inima mea...
Căci plutind pe-a timpului aripă,
Uita-voi doruri pierdute-ntr-o clipă,
De-atingerea trupului tău
Făcându-mă să te doresc ,mereu.
Mângâierea ta...o adiere de vânt...
Mă face să uit cine am fost şi sunt;
Sărutul tău ce buzele îmi pârjoleşte,
Îmi picură iubirea şi mă ademeneşte...
Îmi dă închipuiri de stele şi de sori
Zăcând în agonia adâncului de zori!
În ochii tăi,ce mă pătrund,
Mă pierd...şi-n ei eu mă afund
Făcându-mă să-ţi spun că...
Ai un loc în inima mea!

1 mai 1982 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario