viernes, 24 de agosto de 2012

❤*´¨`***ÎN SETEA DE TINE***´¨`*❤


Am plâns în setea de tine,
Cu lacrimi amare de dor...
În nopţile mele senine,
Precum un pescăruş călător.

În sufletu-mi cald şi tăcut,
Am strâns în culori albastre
Orhidee şi trandafiri în cuvinte,
Petale de crin tesute pe astre.

Culeg din boabele de rouă,
Ploaia din setea lacrimilor mele,
Aşternuta pe genele amândouă,
Ca pe frunze de lotus rebele.

Pe iarba albastră şi verde
Crescută în universuri de stele,
Am călcat cu versul ce pierde
Tăcerea-n surâsul nopţii de iele...

Şi-am aprins un foc în deşert,
Să-mi pot striga iubirea...
Atunci când voi şti ca să iert
Greşeala ce-ncătuşaza amintirea.

Culeg adieri de vânt în palmă;
Să pot să-ţi trimit sărutul,
Pe mareea mării calmă...
Când pe-ascuns,o iubeşte vântul

Să-mi crească aripi ,să zbor...
Să gust depărtarea-n cuvinte,
Când visul în mine strigă...dor...
Trăiesc în amintiri,emoţii infinite!

Am strâns norii-ntr-un mănunchi,
Să plouă cu săruturi în setea de tine,
Când eu voi sta în genunchi
An faţa altarului...iubirii divine.

Mă-mbăt cu speranţe şi dor!
Când din pocalul sărutului beau,
As vrea să-mi dai tu aripi să zbor...
În bratele tale,veşnic sa stau.

25 august 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario