domingo, 26 de agosto de 2012

ღ♥ ღ♥ **SUNT...CĂLĂTOARE…** ღ♥ ღ♥(Din poemul Ruga fara sfarsit pt Cartea Recordurilor)


Sunt călătoare şi mereu mă pierd
În veşnicia caldă a iubirii...
Cu zarea ei,mereu mă dezmierd,
Sărutând pe roşu, trandafirii;

Sunt...călătoare în zori de zi,
Printre petale şi cuvinte;
Pe cărarea nopţilor târzii...
Îmbrăţişând luceafărul,cuminte.

Sunt petala vie ce te-ar înveli...
De mi-ai fi tu, dorul pe aripe,
Sau înger plângând în nopţile târzii,
Să mă afund cu tine în nesfârşite clipe.

Sunt,in clipe trecute sau începutul
Unei iubiri pline de nectar...
Când pe buze îmi curge sărutul,
Unui trandafir primit în dar!

Sunt, frunza alintata de vânt...
Iar mângâierea ta mă-mbie,
Să zbor pe aripe de doruri când,
Iubirii încerc să-i scriu o poezie.

Sunt ploaia ce se plimbă prin flori,
Când cu mângâierea mâinilor ating,
Plete ude de căzute flori de măr,
Când anii pe fruntea mea se sting!

Sunt călătoare-n trecut,prezent şi viitor...
Nemuritoare boemă-n altar
De flori,ce mă-mbată cu parfumul lor,
Când îmi oferă al iubirii lor dar!

Sunt...calatoare pe-un câmp plin de flori...
Pierdută în albastrul de rouă
Si risipesc tăcerea din fiori,
În mângâieri cu mâinile-amândouă!

Sunt,am fost şi voi fi mereu,
O călătoare...o muritoare de rând;
Iar adevarul iubirii îl sădesc mereu,
În flori,în colţul inimii...şi-n gând.


26 august 2012 Dida Diana Cioponea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario