martes, 14 de agosto de 2012

`*✿ ♥TALISMANUL MÂINILOR TALE♥ ✿•*´



Atingerea mâinii tale mi-a spus
Că sunt unica regină a inimii tale
Şi că cerul,oricât ar fi de sus...
Primeşte călătoarea pe-a lacteei cale

Sunt regina capriciilor tale...nebuna
Din noaptea  ce va cădea beată
De iubire şi-atingeri de lună,
Pe pământul palmei tale legată

Când eternitatea va scrie legi nescrise,
Iar eu voi fi pământul ridurilor tale,
Iubitul meu din pribegie...fără vise
Îmbracă cu-n sărut iubirea-n zale.

Să cadă pe covorul îngropării divine
Când haine cad ,un talisman apare...
O inimă ce  va rămâne la mine,
Şi-o voi alerga prin a iubirii ninsoare

Talismanul mâinii tale îmi spune,
Că zorii nu se nasc fără de noi,
Că marea ascunde-n valuri nebune,
Iubiri născute sub picături de ploi.

Inchid cu dor inima într-un trandafir
Cu lacăte de-argint din rouă adunate;
Să poţi simţi inima si auzi cum respir...
Talismanul  mâinii tale curate.


De dorul tău alerg prin largi tenebre
Şi plâng în neputinţa de-a uita..
Mă strigă o stea pe cerul vieţii mele...
Mă-târâi în genunchi în neputinţa mea..

Ce-aş mai fi eu,când noaptea lăcrimează
Cu fluturii iubirii obosiţi de zbor...
Şi-n rugăciune,genunchii-mi sângerează
Pe fruntea-mi obosită,de scrii cuvantul dor?

Zăresc printre gene când mâna o desfac
O clipă moartă,din ultimul meu ceas
Şi vreau să mai rămâi macar un veac,
Să fi tu darul lunii,trimis de bun rămas.

14 august 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario