viernes, 10 de agosto de 2012

**FUMUL TRUPULUI MEU**


Din fumul trupului meu,
Revin amintirile fugare...
Se arde iubirea iar eu,
Imi petrec singura zilele amare,
Clipe, secunde, de sarut patimas
In visul meu ma alearga...
De-as putea ti-as darui,
Viata mea si inca una intreaga!
Sunt vise-n versuri si in somn...
Cand trupul mai zvacneste a trezire
Poti sa visezi ca esti un domn
Sau om pierdut pe-a cailor cersire!
Sarutul amar al buzelor tale,
Mi-au consumat tigara trupului meu
Nu mai pot ridica ochii spre soare,
De-atata fum de tradari...mereu!
Timpul si destinul ma plimba.
Pe maluri de mare asteptand.
In zorii de zi sau pe luna-oglinda,
Iubirea ratacita in valuri pierind...
Mai astept si acuma sarutul;
Ce  buzele tale il pun arzand,
Pe-ale trandafirului petale
Dorind mereu sa-mi fure din gand!
Respir acum savoarea de migdale
Lasata de tine pe perna plangand.

6 martie 1999 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario