jueves, 9 de agosto de 2012

✿•*´¨`*♥TE AŞTEPT ♥ •*´¨`*✿


Vino să te îmbrăţişez...
Şi să mă pierd în bratele tale,
Să nu mă trezesc niciodată!
Să alergăm prin lumea de petale;
În lumea de flori şi uitări...
S-auzi promisiuni fierbinţi,
Ce minţii îi dă culori...
Te aştept pe lada veche
În care doruri am închis,
Iar inima-ţi pereche
Îţi duce dorul necuprins;
Săracă sunt de-atâta aşteptare
Nici timpul nu mai curge,
Nici iarba nu răsare!
Simt mana -ti caldă şi curată,
Ce aleargă lin pe corpul meu,
Iar goliciunea ta, mă îmbată!
Şi depărtarea o simt doar eu;
În vis trăiesc iubirea nepătată.
Vino ...te rog, cu mine!
Prin părul meu albit...
Vedea-vei cum aleargă norii
De-atata aşteptare...şi şoptit,
Am să-ţi spun,că te-aşteptam
Şi te visam...dar n-ai venit!
Vino acum, când neaua cade,
Să vezi,cum inima mea,bate
Iar focul mocnit în vatră arde...
Măcar în vis,te imbrăţişez tacut...
Îţi spun că timpul mi-e duşman!
Şi mi te fură...fără să te fi văzut...
Fără să te fi atins,real!
În fiecare noapte te visez pe un coral.
Vino să-ţi spun cât îmi lipseşti
Vino,să te imbraţişez si sa te am...
IUBIRE!

Ianuarie 2011 Dida Diana CIoponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario