lunes, 23 de julio de 2012

**VREAU COPILARIA INAPOI**



Am sa cer timpului  trecutul
Sa pot sa dreg tot ce-am gresit
Sa nu mai dau cu drepul in stangul
Si sa pastrez doar,ce-am iubit

Asa sper eu sa pot castiga
Copilaria mea pierduta
Sa pot sa fac din viata mea
Un colt de rai in lumea asta urata.

M-am saturat de ura si hotie!
Nu poti avea incredere in nimeni...
Caci tot ce pare vis si armonie
E doar amagire,desi nu asta semeni:

Ma chinuiesc sa fiu mai buna
Sa fiu doar eu,nu o marioneta
Ghidata de smecheri plini de ura
Numai ca sa ajung,mare vedeta.

Sunt si voi ramane vesnic eu;
Cu suflet de copil pierdut in timpul mut
Nu vreau sa ajung un fariseu
Caci nici n-am fost si nici nu as fi vrut.

As vrea sa fiu copil din nou!
Sa nu mai stiu de ura si caderi,
Si daca pot, sa pot primi cadou
Zilele senine ce le aveam ,mai ieri!

O petitie catre Dumnezeu voi face
Poate-mi aproba intoarcerea in timp,
Si de-am sa pot, ma voi intoarce!
De nu, vesnic voi trai in contratimp...

Copil uitat pe stanca de granit a lumii
Batuta de ploaie,aparata de-un nimb
Stand  dreapta in fata minciunii,
Poate voi primi copilaria in schimb.


No hay comentarios:

Publicar un comentario