domingo, 1 de julio de 2012

***SUNT..."RUGA !"***



Sunt,"Ruga",frumoasa ta zână;
De ma iubeşti, în suflet mă păstrează!
Nu mă trimite să stau lângă Lună!
În miezul nopţii ruga-mi te veghează .

Sunt "Ruga" românului catre nicăieri...
Visez un colţ de lună sau de stea
Mă zbat ca muribundul în tăceri,
Căci" Ruga" nu-i a mea,dar...nici a ta;

Sunt "Ruga"cununată cu o un vers
Ce în palatul inimii sălăşuieşte,
Pe plaiul mioritic,în ăst univers
Şi,Ruga Fără Sfarsit,el se numeşte!

Sunt "Ruga" rănită...ce geme,
În dorul spulberat printr-un cuvânt,
De cei ce vise fură şi ucid poeme;
Sunt umbra strămoşilor strigând!


Sunt,"Ruga",plângand în nerostit cuvânt
în împletiri de mâini  cernite-n lacrimi
Nici ,vie, dar nici moartă nu sunt!
Ma zbat în palme acoperind doriţi şi patimi.

Sunt "Ruga "ce viaţa îşi cere...şi lumina!
La poarta edituriii zac rănită,
De cei ce viaţa vor să-mi fure în vina
De-a prinde viaţă şi a fi  citită.

  2 IUNIE 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario