martes, 3 de julio de 2012

**DE CAND AI PLECAT**

●• :) •●•●

Mi-a ramas in mana trandafirul,
Ce l-ai lasat in ziua cand tu ai plecat;
In visul meu la tarm de mare,
Te-astept de cand ai lasat
Urma pasilor pe plaja pustie
Ce plange in valuri reci,iar nisipul...
Il mangai,de parca-ar fi mana ta.
Zilele noastre frumoase au fugit!
Te-astept sa-mi dai sarutul;
Sa-mi spui din nou ca ma iubesti...
Sa retraim din nou inceputul!
In noaptea cand se vor naste stele,
De mana sa ma iei si sa-mi soptesti
Ca vrei sa revii in bratele mele,
Ca nu poti trai, fara sa ma iubesti!
Am plans in brate la tine intr-una
Si tot acolo eu m-am bucurat;
Dar nici stelele nici macar luna,
N-au mai rasarit, de cand ai plecat!
Se chinuie marea sa-mi redea-n oglinda,
Chipul tau sa-l mai pot vedea...
In noptile mele in care n-am tihna,
Pentru ca nici sarutul si nici ochii,
De cand ai plecat,nu-i mai pot uita!

mai 1998 Dida Diana Cioponea. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario