miércoles, 4 de julio de 2012

**IN NOAPTEA MARII.**



În noaptea mării am primit sărutul
Şi-n lan de maci,iubire mi-ai jurat;
Urma iubirii noastre,o stie doar nisipul,
Pastrand doar urma pasului meu,curat.

Am plâns cu marea şi-am cântat,
Sonetul iubirii cu tine-mpărtăşit...
Când pomii înfloreau nevinovat,
Tot mai tare şi pur,eu te-am iubit!

Mă doare rătăcirea de a fi cea de ieri;
Lumina din ochi-ţi mă orbeşte!
Îţi simt strigarea prin voalul de tăceri,
Şi-n visul ce nu mă părăseşte.

Sărutul meu ce-n palma îl păstrezi,
Alungă norii grei când ţi-este dor...
M-aşez în pas cu zorii când tu lăcrimezi,
Să pot apoi să-ţi fac din lacrimi nor...

Te-alung din vis...în dansul meu,
Dansând în doi cu stele rătăcite;
Ne învârtim în vals cu timpul greu,
Trezit uşor,din stelele-adormite.

Când mâna ta săruta trandafirul,
Perlele mării pe buze-ţi şuşotesc;
Mă strigă-n valul cum este zefirul,
Şi-n noaptea mării,mai tare te iubesc!

05 iulie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario