domingo, 22 de julio de 2012

SUNT PRIZONIERA SINGURATATII Din poemul Ruga Fara Sfarsit pt.Cartea Recordurilor) pt Cartea recordurilor

 **SUNT,PRIZONIERA SINGURATATII **

Sunt... tăcerea la orice pas,
Doar tristeţea mi-a ramas
Şi iubirea trecută,fără glas,
Ce mă strigă ceas de ceas.

Sunt dorul...veșnic călător
Un cer de stele din sărut
Să trecă acum ca un condor
Pe fruntea ta,ca un tribut.

Sunt principesa visurilor mele
Şi împărăţesc peste castele;
Zburând cu fluturii la rând
Să-mpărăţesc şi al tău gând!

Sunt...prizoniera  singurătăţii
Căutându-te -ntre zidurile cetăţii
Când tăcerea rece,de granit,
Imi asurzeste auzul obosit.

Sunt..ca o pasare în turn,
Când iubirea se transformă în fum...
Închisă-n turnul meu fără de soare,
Ca pasărea ce nu poate să zboare

  martie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario