sábado, 21 de julio de 2012

✿•*´¨`*♥.CU TINE-NTORC,O PAGINA DE CARTE..♥ •*´¨`*✿


Când zorii mei se-aştern în dimineaţă,
Aş vrea să-mi spui ,că mă iubesti!
Să scriu în stele şi pe flori de gheaţă,
Că în adâncul inimii mele, doar tu eşti...

Ştiu că tu,îmi poţi da viaţă şi nu moarte!
În inima ta, doar eu suspin...
Cu tine răsfoiesc o pagină de carte,
Căci lânga tine e locul unde aparţin.

Cu fiecare stea pe care o privesc,
Cu fiecare filă ce-o întorc în cartea vieţii,
Tot mai aproape sunt,căci te iubesc,
În vis îmi apăreai în somnul dimineţii...

Mă mângâiai pe părul meu bălai
Şi coborai în visul meu albastru,
Precum un zeu din soare apăreai
Şi străluceai în noapte ca un astru.

Că m-ai orbit privind lumina ta,
O povestesc doar stelele în şoapte
Că eşti al meu,că sunt...a ta...
Că mă iubesti,în fiecare noapte ...

În doi,sau poate în perechi,
Să împărţim mereu iubire;
Pe Mapamondul ăsta vechi,
Eu fără tine,nu am fericire.

Cu cine m-aş certa şi-aş plange,
Când întunericul  doar, ştie...
Că fară tine noaptea mea se stinge
Şi fara tine eu aş fi pustie?

Pe-obrazul inundat de lacrimi,
Tu eşti prezent cu fiecare vis...
Cu tine-ntorc,o pagină în carte,
Cu tine vreau s-ajung...în paradis.

    19 februarie 2002 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario