viernes, 20 de julio de 2012

**STIU CA NU VEI REVENI**


In noaptea singuratatii mele,
Tu vii sa-mi faci visul frumos...
Imi intri in viata si in gand,
Iti fac loc in inima mea...
Facandu-ma sa-mi doresc
Sa adorm,sa nu ma mai trezesc.
Pe ploaia vietii mele
E scris cu lacrime de dor
Te-oi astepta la infinit,
Chiar dac-as sti
Ca maine o sa mor.
Dar stiu ca maine tu,
N-ai sa te mai intorci
Si poate niciodata...
Fara sa sti ca te iubesc!
Stiu ca-n viata nu voi avea o sansa,
Dar incerc din nou,in fiecare zi
Sa te gasesc...in curcubeu,
In pomi si roadele pamantului...
Si sper sa vii ,macar o data!
Sa-ti spun, cat te iubesc...
Si astept din nou ,noaptea
Sa vina ,sa te mai vad,
Macar o data in vis!
Sa-ti spun cat de mult te iubesc
Desi stiu ca dimineata,
Niciodata nu vei reveni.

11 oct. 2011 Dida Diana Cioponea. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario