viernes, 20 de julio de 2012

**✿•*´¨`*♥ IUBIREA MEA...♥ •*´¨`*✿**



Iubirea mea de vrei să o cunoşti,
Sărută-mă,în zori când fără măşti,
Dansează  iele printre flori...
Pe fruntea mea,curg rauri de culori...
Sub talpa ta,adie încă vânturi,
Şi se înalta râul meu de gânduri.
Înnalţ o mâna către cer şi plang,
Cu boabe de mărgăritare picurând
În palma ta,ce-mi mângâie sărutul
Şi-mi trece-a mângaiere prin păr,
Făcând să-mi înfloreasca flori de măr.
Te văd pe-o creangă de măslin
Precum o frunză adiindă,lin...
Cu un surâs curat de olivar,
Îmi dărui iubirea ta,curată-n dar.
Iubirea mea-nălţată din dureri
De-ai şti să dai, de-ai şti să ceri,
Te-aş zămisli din stele şi lumină
Sărut să-mi fi,fără de vina;
Speranţa şi dor în palma mea,
Ai străluci, precum o stea!
Aş fugări în univers cuvântul,
L-aş răstigni de inimă cu gândul
Şi l-aş preface in iubire pură,
Să pot s-aud doar ielele cum jură
Eternităţii,promisiuni,dorinţele tăcerii,
Pe cer cernit, de lacrima durerii!
Iubirea mea de vrei să ştii că sufăr,
Dezbracă-mi sufletul ca un adânc de nufăr
Şi vei simţi cum creşte-n el dorinta,
Acoperită pan-acum cu umilinţa,
Ce stă-n prăpastii aruncată si ascunsă,
Iubind curat şi de tristeţi patrunsa.
Iubirea mea,în noaptea fără nume,
Se-aprind pe cer,doar stelele nebune;
Mă vor găsi la tine-n palma udă...
Zâmbind a lacrimi ce-ncearcă să ascundă,
O patimă venita din timp de o secundă...
Cătând sărutul tău nevinovat ce-nvie,
Durerea iubirii ce-n moarte mă sfâşie.
Voi arunca cu tine,durerea-n mare...
Sclavă-ţi voi fi în calda-mbraţişare,
Uitând de dor,de lacrimi şi de ură,
Regina ta voi fi-n iubirea noastră pură.


20 iulie 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario