viernes, 13 de julio de 2012

**REVERIE**


Trecut-au anii fara mila!
Doar luna palida priveste,
Si-aprinde-n mine,o festila,
A gandului ce-n minte-mi creste.
Eu ma gandesc acum, la tine
Si inima-mi topita ca o lumanare
Precum trecute timpuri bizantine
Imi leagana doar gandul care doare!
Sunt singura si ratacita-n amintire.
Lumina,ca si viata,mi se stinge!
Urmand poteca visului ce vine...
Din ochi,o lacrima mi se prelinge
Si vorba mea se-opreste in suspin!
In palma,las lacrima sa cada
Si am s-o sorb ca pe-un sarut...
Poate-mi opreste goana mea nomada
Dupa un fulg ce-n paru-ti,a cazut!
Sunt ca un fulg de nea ce cade-ncet
Si bland,pe-o alee trista...
Ca intr-o lume rece...inghetata
Unde iubirea,nu exista!
Mi-as fi dorit sa fii aici,sa ma alinti
Si-mbratisati,fara cuvinte,
Sa tresarim in vii dorinti...
Sa ne iubim, ca inainte!
Si atunci cand soarele apune,
Sa ratacim prin univers de vise...
Sa fii tu,astrul care-mi spune,
Ca-s steaua ta,din visele promise!
Iar trupul meu sa-ti fie,vesnica minune
Si timpul pentru noi in loc sa stea!
Iar stelele geloase vor apune,
Cand ne-om iubi, sub fulgi de nea.

29 Dec 2011 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario