martes, 17 de julio de 2012

** FRICA DE MINE .**

 
 
 Când timpul va voi să-mi deschidă cartea,
 voi ști atunci c-aproape-mi este moartea 
 iar vieții-i voi reproșa numai nefericirea
 și doar  la îngeri voi mai găsi iubirea...
 
 Dar pân-atunci, doar viata mă trădează,
 căci numai ea de vrea...mă-ngenunchează ;
 îmi fură iubiri, făcând să n-am noroc...
 și-mi vinde anii, în târg...la iarmaroc.
 
 Moartea e la un pas, micșorând distanța
 iar timpul încearcă a-mi limita speranța...
 singurătatea crudă, mă-nvaluie-n perdele
 de ceată și-mi dăruie doar cântec de iele.
 
 Doar tu, inima-mi în flăcări o aprinzi
 când visul în brațe mi-l cuprinzi...
 și îmi șoptești la urechi o poezie,
 despre poeții muribunzi...în agonie.
 
 Pentru-o secundă-n vis, îmbrățișarea ta
 mă face să fug...să fug, de frica mea!
 de păsările timpului, de multe ori m-ascund
 și-n brațele tale mă zbat, precum un muribund.
 
 Timpul...doar el desface sau împletește destine;
 doar el mă poate vindeca, de frica de mine...
 de pânze țesute pentru mine-n ani lumină,
 de vina de a mă fi născut...fără de vină .
 
  
 
 7 ianuarie 2011 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario