miércoles, 6 de junio de 2012

**UN SARUT SI-O FLOARE**


Un sarut si o floare
Voi lasa tara mea pentru tine,
Voi lasa pamintul singur ,departe de-aci..
Voi lasa gradina mea, plangand...
Si cu amintirile tale plec.. departe de-aici..
Si ziua o voi trai gandindu-ma la surasul tau
Iar noaptea, stelele ma vor insoti...
Vei fi ca o stea ce-mi usureaza drumul
Plec, dar maine, iti jur ca ma intorc...
Si dupa asta ,un sarut si o floare,
Un te iubesc, o mangaiere si un adio..
E usor sa ma opresc din drum
Atunci cand motivul esti tu!
Aproape de mare cauta-voi un loc
Unde soarele se scalda in mare
Ca sa opresc destinul,
Drumul obositor...
Cu un gand de mangaiere,
Voi cauta un loc pentru tine
Unde ceul se uneste cu marea,
Departe de-aici...
Cu mainile mele si iubirea ta
Vom cauta alta iluzie departe de-aici...
Si ziua voi trai gandind la surasul tau
Si noaptea stelele ma vor insoti
Iar tu, fi-vei o stea ce-mi lumineaza calea.
Plec, dar maine, iti jur ca ma intorc...
Si dupa asta ,un sarut si o floare,
Un te iubesc, o mangaiere si un adio..

13 august 2011 Dida .Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario