miércoles, 6 de junio de 2012

❤*´¨`*✿ ♥.AM SCRIS NUMELE TAU. ♥ ✿•*´¨`*❤


Am scris numele tau pe fiecare floare
Si in parfumul ei am pus sarutul;
Sa ma iubesti  cu fiece raza ce apare
Sa desenam in doi pe cer, infinitul!
Am scris numele tau, pe raza de lumina
Cazuta la picioare de vise in veac;
Sa calci pe ea cu talpi sarutate de vina
De-a ma iubi si atunci cand eu tac.
Am scris numele tau pe-o frunza
Purtata de vantul turbat departe
Sa poata citi iubirea confuza
Ce-i scrisa de timp ca o carte.
Am scris numele tau, pe nisipul ud
Sa-l poata citi si valul cand sterge
Precum un chip razlet si nud
Care nu stie pe unde mai merge
Am scris numele tau,pe-o umbra
De dor rasfrant in lacrimi verzi...
Pe fiecare fir de iarba
Pe lanul de grau in care tu ma pierzi
De fiecare dată când mă săruţi ma pierd!
De fiecare dată când te am, innebunesc!
Şi de fiecare dată, când te desmierd...
Am un motiv sa trăiesc.
Am scris numele tau pe universul meu.
Caci esti în centrul inimii mele.
Te iubesc si asta stiu doar eu.
Cand vine noaptea, in parul tau sunt stele.
Sunt prizonierul ochilor tai ...
Si sunt gelos pe fiecare dintre ele
Iar atunci cand soarele rasare ,
Cand ma trezesc in bratele tale,
Voi scrie numele tau in calda sarutare
Te iubesc si esti centrul inimii mele
Te iubesc, de la pamant la soare.

19 august 2011 Dida - Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario