miércoles, 6 de junio de 2012

**MA IUBESTI?**


Ma iubesti?
De ma iubesti, asculta-mi inima...
Cum bate atunci cand ma saruti
Si fa-o sa fie una cu a ta ,
Sa uite anii de iubire pierduti !
Ma iubesti?
De ma iubesti, striga-mi numele
In universul sufletului tau
Si fa sa vibreze coardele
Viorii,din dragoste pierduta in hau!
Ma iubesti?
Pecetluieste-ti iubirea cu-n sarut...
Pe buzele-mi petale de iubire
Sa-ti dau veninul iubirii letal,tacut...
Sa-mi mori in brate de dor si fericire!Ma iubesti ?
Ofera-mi un inel,de stele stralucind,
Pe cerul vietii vesnic sa -ti raman,
Sa nu ma lasi sa plec, nicicand...
Si sarutari in fiecare zi s-adun...
Ma iubesti?
Ramai cu mine,strange-ma in brate
Si fii tu, ingerul meu pazitor...
Si pentru ziua si pentru noapte;
Sa nu mai fiu un suflet calator...

Dida -Diana Cioponea 11 august 2010

No hay comentarios:

Publicar un comentario