sábado, 30 de junio de 2012

**SUNT...RAZA!** (Din poemul pt.Cartea Recordurilor)

 
 
 
 
Sunt raza răsărită printre nori
Şi-ncerc să cuprind nepătrunsul;
La poarta lumii răsar uneori,
Pe varf de munte îmi găsesc urcuşul

Sunt,Soare nepătruns pe cerul tău...
Corola ne-mblânzită în tăceri,
Sunt mai aproape acum de Dumnezeu,
Plătind cu dor, jurămintele de ieri:

Sunt,vârf de munte-acum urcat
Şi-ncerc să cuceresc înaltul!
Nu mă privi! căci iarba-mi s-a uscat,
De gânduri ce-mi bântuie păcatul!

Sunt, norul prea târziu apus în asfinţire
Plutesc pe vise-n aerul pierdut,
În dor amarnic de tine...de iubire...
Îmi plânge inima-mi tăcut!

Sunt,aerul pierdut din neglijenţă,
A celor ce păduri omoară prin tăieri...
Iar Domnului vom cere-atunci clementă
Ca nu vor mai fi la fel, zilele de ieri!

Sunt,zări de pescărusi în zboru-i legănat
Cătând un val să se aşeze-n veşnicie,
Privind cu măreţie către cer curat,
Te-aştept aici...în lumea cea pustie!

Sunt singură peste corola lumii;
Hrănesc iar păsări din paradis venite,
Şi-aştept în zgomotul furtunii,
Să-mi cânţi peste înnalturi,iubite!

29 iunie Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario