martes, 5 de junio de 2012

❤*´¨`*✿ ♥ PLANG TRANDAFIRII! ♥ ✿•*´¨`*❤


❤*´¨`*✿ ♥ PLÂNG TRANDAFIRII! ♥ ✿•*´¨`*❤

Azi plâng trandafirii...
se sting petale...în lacrimi se prefac.
Îmi plânge inima din cauza iubirii
când rând pe rând petale se desfac.

Plâng trandafirii gemând;
şi suferinţa mă inundă
când văd culoarea lor picurând,
în lacrimi fierbinţi...iubire arzândă!

Plâng trandafirii,cu lacrimi de dor
din amăgiri...culese uneori
uitând că mai există un fior,
de când ai plecat,nu mai am zori!

Plâng trandafirii  pe trupul tău,
căci tu parfumul le-ai furat;
lăsându-i seci...aruncaţi în hău,
când fără regrete-ai plecat!

Plâng trandafirii...îmi picură flori;
pe sufletu-mi o dună de nisip...
pictând cu frunzele căzute-n zori,
suspin şi lacrimi...o umbră fără chip.

Plâng trandafirii şi-i scutură vânturi,                                                                                    
ducând parfumul lor departe în zări
lăsând în urma petale de gânduri,
trist scuturate,pe-ale vietii cărări.

Fără tine, plâng trandafirii,
pe-obrazul cerului lăsând sclipire...
eu te-aşteptam pe treapta nemuririi...
n-ai fost adevărat...o simplă amagire!

Plâng acum în gând,trandafirii;
în universul meu pierdut,
în ploi de lacrimi pe cerul iubirii...
vaiet de flori în universul mut.

Mai 2012 Dida Diana Cioponea.



Mai 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario