martes, 26 de junio de 2012

(✿ ♥‿♥)ODA IUBIRII MELE(♥‿♥✿)



Viaţa e un amestec de suferinţe şi plăceri,
Şi ne-ndreptăm poate,către nicăieri;
Încercăm să zâmbim ,să nu arătăm dureri...
Peste timp,te iubesc mai mult ca ieri.
Timpul nu iartă,pe niciunul dintre noi!
Ne scaldă-n râu când cerul se răstoarnă,
Împarte zorii vieţii ,între vis şi ploi
Şi împotriva durerii poartă armă!
Cum voi putea să te iubesc...
Când zarea ta-i pe drum îngust?
Cum voi putea să mai trăiesc,
Când trupul tău,nu pot să-l gust?
Mă strânge depărtarea precum corsetul !
În dorul de tine eu,mă sting...
Mi-alină dorul doar...versetul
Din departarea,ce nu mă lasă să te-ating! 
Cu dorul pământesc te-nvălui în năframa
De gânduri şi dorinţi ce nu-mi dau pace;
Voi încerca sa-alung doar teama,
De a te pierde prin milenii paradisiace.
Te  caut fără de sperantă prin timp
Şi simt că n-am să pot ajunge...
În braţe să mă ţii,să gust sărutul tău,
Ce-n fiecare noapte mă atinge!
Cum pot eu oare,ca să-i cer...
Ne-nduplecatului timp să se întoarcă,
Să-mi, ia măcar jumate din zilele de ieri,
Să pot să-ţi dărui ţie, viaţa toată?
E prea fugară viaţa-mi rătăcită,
Pe căile visării şi luminii...
Mă sting precum o candelă tocită
De focul prea puternic al iubirii!
Te voi iubi,în vise,ca pe un astru depărtat;
Deşi timpul vrea să-mi fure gândurile toate...
Vei străluci mereu,pe cerul meu curat;
Iubirea pentru tine,nu mai are moarte!
.
24 iunie 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario