viernes, 8 de junio de 2012

**DORINTA**

Sunt dorinţa şi sper să pot visa,
Tot ce pân-acum eu n-am putut!
Să am lumină-n calea mea...
Doresc să am un nou început.

Sunt tristeţi ce ştiu că nu vor mai fi,
Deşi,totul ! timpul...este efemer;
Aş vrea ca-n fiecare zi,să pot zâmbi,
Privind lumina ce cade din cer!

Sunt dorinţa nopţilor târzii...
Pe-aripi de vis mă las purtată!
Să pot trăi-n emoţii vii...
Pe-aripile iubirii cum era odată.

Sunt dorinţa care cere iertare,
Că am trăit şi am dorit prea mult...
Sau poate prea puţin...oare?
Că ştiu să iubesc,că ştiu să...ascult.

Sunt eu dorinţa,ce ştie ce este dorul
Şi pe o scenă ca cea din poveşti,
Nu ştie deloc să joace rolul...
Cum fac cei ce poartă măşti!

Sunt dorinţa ce visează cu durere,
Un suflet blând alăturea să-i stea,
Să-mi dea din nou iubire şi putere
Să pot trăi...simţi...iubi...visa!

08 Iunie 2012 Dida Diana cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario