viernes, 4 de mayo de 2012

**TI-AM PUS ,INIMA IN PALMA!**

 


Cand amurgul rosu se lasa,
Dincolo de marea de matasa
As vrea sa spun ca eu...
Privesc drept in sufletul tau;
Te vad pe cerul vietii mele,
Tot mai aproape de stele...
Si stiu atunci ca inima mea
Gaseste siguranta in mana ta!
Am sa o las ratacita odata
Si de valul iubirii purtata...
In culorile pierdute din ochii tai
In campul verde cu parfum de tei
Sau in petalele de flori ce-adun
Sa pot sa te iubesc...nebun!
Pe buzele tale vreau sa  soptesc
Un sincer si nemuritor...te iubesc.
Iti voi da,iubirea nepatata...
Pastreaz-o sa n-o pirzi vreodata!
Petale de flori am sa presar,
In calea ta...ca un dar!
Mana in mana pasi-vom in doi,
Sa nu treaca timpul peste noi...
Ti-am pus, inima in palma;
Leagan-o tu, sa adoarma!
Iar daca anii peste noi vor ninge,
Inca o viata, nu mi-ar ajunge...
Sa-ti pot arata cat te iubesc...
Si-atunci cand nu vreau si gresesc!
Iar cand lumanrea vietii se va stinge,
Voi spune mortii ca inca nu-mi ajunge!

17 Martie Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario