viernes, 4 de mayo de 2012

**MI-E CERUL, ARIPA DE FLUTUR!**



✿•*´¨`*♥MI-E CERUL, ARIPA DE FLUTUR! ♥ •*´¨`*✿

Mi-e cerul aripă de flutur ...
Mă prind în hora lui fugară ,
Şi niciodată n-am să tulbur
Seninătatea,când viata mi-e amară.
Când vreau să zbor şi nu mai pot,
Tu aripa rănita-mi oblojeste
Şi-oi fi al vieţii tale devot...
Voi fi aceea,ce veşnic te iubeste!
Mă strânge-n braţe şi m-alintă,
Ca pe-o icoană sfantă mă păstrează;
Căci vreau să fiu a ta iubită,
Precum o aripa de flutur ce dansează.
Zboară cu mine pe aripi de fluturi!
Să-nvingem furtunile vieţii in doi;
Să ne contopim în săruturi,
Alungănd tristeţile din ploi!
Sărută-mă...chiar dacă plouă!
Sub picaturi de fericire să dansăm,
Pe buze să-ţi sorb boabe de rouă,
Si prin păduri de vis să ne plimbăm!
Las inima să-mi ardă până în amurg
În focul iubirii ce ne leagă
Să simt cum lacrimile-ţi curg,
Să ţi le şterg,o viaţă întreagă!
Sunt aripă în zbor...spre-amurg...
Dă-mi înălţimea ta,să pot să zbor ;
Şi-n râu de stele am să curg,
Să dau coloare cerului de dor.
Mi-e cerul aripă de flutur;
În culori de blânde curcubeie...
Cu zborul meu nu vreau să tulbur,
Seninul ce pe frunte vrea să-ţi steie.

aprilie 1992 Dida Diana Cioponea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario