viernes, 4 de mayo de 2012

**DORUL VANTULUI.**



Ploua trist cu vant, in noapte
Eu privesc pe geamul ud,
Si-mi trimite vantul soapte...
Dar nu stiu ce sa-i raspund!
Ma cheama usor in noapte
Si-mi promite -n vorbe dulci
Ca ma poarta printre stele,
Printre frunzele de nuci...
Eu ascult cu un fior...
Soapta lui ce imi promite
Zboru-nalt si plin de dor
Printre stele ratacite ,
De a norilor furtuna
Si-a luminii lor palite.
Eu, privesc pe geamul ud,
Stropi si ganduri ce mai am,
Si batand acum aud,
Picaturile pe geam...
Se preling usor , se-ascund ,
De a vantului bataie-n ram
Ce se zbate si se rupe.
Frunzele usor,pierzand .
Inchid ochii si deodata,
Vad in fata aparand ,
Un voinic ce ma saruta!
Si in brate ma cuprinde...
Pe-al sau brat, usor ma poarta
Printre ierburi, flori de mac...
Ca nu stiu daca visez...
Sau in bratele lui ,zac!
M-a cuprins fara sa vreau,
M-a purtat pe flori si fluturi...
Pe culori de curcubeu,
Peste vesnice tinuturi...
Unde eu, n-am fost nicicand...
Si traiesc acum iubirea
Vantului ce frematand,
Ma imbie si ma poarta
Pe -al lui brat suav si cald...
Imi adie cald prin plete
C-o suava mangaiere...
Ma innalta si ma lasa,
Ma saruta si-mi sopteste
Ca ma vrea a lui mireasa...
Deschid ochii si privesc,
Vantul care ma mangaie
Si -i raspund cu glasul stins
Ca nu pot sa-i fiu sotie.
O!..suava-ti mangaierea...
Si divina-ti sarutarea !
Ma innalti si ma cobori...
Dulce-ti e imbratisarea!
Dar tu pleci prin alte locuri..
Dorul, nu ti-e pamantean
Iar eu stau, apoi si sufar...
Dulce vant, la al meu geam.

6 iulie 2011 DIDA-DIANA .

No hay comentarios:

Publicar un comentario