domingo, 6 de mayo de 2012

(✿ ♥‿♥)(。♥‿♥。) SUNT...VISUL! (✿ ♥‿♥)(。♥‿♥。)

Sunt dimineaţa ce-ţi deschide poarta
Spre lumea mea...spre lumea ta...
Sunt mâna-ntinsă spre lumea deşartă
Cand viata nu mai poate fi a mea

Sunt ochii mei care te privesc,
Gândind la ziua când tu, vei veni.
Atunci când eu în tăcere amuţesc...
La zgomotul mării azurii.

Sunt şoapta trimisă pe val...
Să-ţi spună încet...te iubesc!
Albastră e marea,de coral...
Albastră-n ochii mei,când te privesc

Sunt visul ce-l trimit la tine;
Precum o briză ce lacrima o şterge
Iar gândul tău,ce zboară către mine
O floare din grădina mea,culege!

Sunt aripa de flutur,zburand în univers...
Când stele căzătoare iubirea iţi promit;
Mă regăsesc cu tine in fiecare vers
Şi-ti dau un semn,că încă,n-am murit.

Sunt pământul reavăn unde cresc
Flori de vis şi flori de patimi...
Tine-mâ-n palma sa răsar ceresc
În flori de stele şi de lacrimi.

Sunt paradis de stele căzătoare,
Din picături de ploaie centenare
Când ochii mei,vor căuta în zare...
O briză caldă,la un ţărm de mare.

No hay comentarios:

Publicar un comentario