jueves, 31 de mayo de 2012

✿•*´¨`*❤ NU MAI AM TIMP! ❤*´¨`*✿



Nu mai am timp nici macar sa plang,
Cand luna-și dezvăluie secretul,
Coboară spre pământ să-i simt inima bătând,
Nu mai am timp sa-i vindec durerea, regretul.

Nu mai am timp sa leg o punte
Între doi aștri ce se privesc în noapte,
Uitand ca zorii lasa-vor strigatele lor, mute
Iar stelele se transforma-n soapte.

Nu mai am timp de vise desarte,
Cand stelele cad  fumegande,
Pe trupuri încă vii de ziduri spânzurate,
Pe jarul iubirii muribunde.

Nu mai am timp sa culeg flori,
In noaptea dintre anii care trec si vin,
Cand pe geamuri rasar iar la poli,
Flori de gheata,fara culori...cu spin!

Nu mai am timp sa culeg sarutul,
Calcata-n picioare sunt...
De firele de iarba cand vantul,
Adie pe clipa aripei de flutur.

Nu mai am timp sa culeg viata
Din clepsidra timpului meu auriu
Ca o marmura aurie se-ntinde in fata,
Dar calc pe trecutul vietii pustiu

Nu mai am timp sa masor timpul!
Privind cum fuge furand anii mei...
Lasand alba tampla-n anotimpul,
Cand totul-i alb si anii-s grei!

  Decembrie 2009 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario