jueves, 31 de mayo de 2012

✿ ♥‿♥.. BALSAMUL UNUI DOR ..♥‿♥ ✿



Sunt inima bătând în palma ta;
Ce-n formă de căuş se strânge.
Azi m-aş întoarce de-aş putea...
De-aş şti că iubirea ta mai plânge.

Când ziua se preschimbă-n noapte
Şi soarele ascunde luna uşor,
Voi fi balsamul unui dor...departe
În şoapte să te adorm pe-un nor!

Când mâinile tale spre mine se întind
Le recunosc mângâierea inainte de-a fi...
Deasupra timpului şi mării plutind
În un zbor de aripe pierdute,pustii...

Deasupra lumii veşnic rătăcind.
Când mâna ta mi-atinge sânul,
O aripă de înger,mângâind...
Mi-atinge sufletul păgânul.

Îmi trec prin faţă acuma anii,
Ce au trecut precum un nor...
Urcând mereu pe trepte stranii
Din recife de corali si dor.

Când mâna ta pe sânul meu se-nchide
Un cald fior străbate gândul...
Se-aud în surdina voci coraloide,
De atâtea mâini ce-mi leagana cuvântul

Întind iar braţele către cetăţi solare
Ce îmi culeg lumina pe furiş,uşor
Şi-mi pier pe buze săruturile amare,
Lăsând ca urmă, balsamul unui dor!

1 Iunie 2012 Dida Diana Cioponea


  • [#givelove_anim]

No hay comentarios:

Publicar un comentario