viernes, 6 de abril de 2012

**SUNT,CEA CE TI-A DAT IUBIRE**




Sunt ecoul iubirii ce-alearga pierdut
Pe silabe neinelese din trecut;
Sunt silabe ce se pierd in abis,
Caci tu,nu mai esti cu mine,in vis...

Sunt ca un apus de soare pe val
Si-ncerc sa implinesc a un ideal,
Ce s-a pierdut de mine, candva...
Cand ti-am deschis, inima mea.

Sunt...cea ce vrea in doi,o nou zi;
Am fost pupila ta,in nopti tarzii...
Aerul si apa am fost pentru tine
Si te-am vazut plangand pentru mine.

Sunt,cea ce i-a sters lacrima...iubire!
Dar am ramas doar amintire.
Si daca eu, am fost tradata...
Nu sunt eu,cea vinovata !

Sunt cea ce ti-a dat, iubire curata,
De tine in lacrimi transformata!
Acum, cenusa iubirii imi arde gandul;
Cand lacrimile mi le plimba vantul.

Sunt pierduta in spatiu si timp
Si nu mai pot,nici mcar sa strig;
Acum trist ocolesc Pamantul,
Cautand sa-mi regsesc cuvantul.

Sunt gura ce rosteste chemarea;
Sunt lacrima ce umezeste zarea,
Poate... candva o sa gaseasca
Geana,pe care sa se odihneasca!

  Iulie 1986 Dida Diana Cioponea.refacuta Aprilie 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario