viernes, 6 de abril de 2012

**CE MULT TE-AM IUBIT**



 Am urmărit lumina lunii în noapte
 Ca pe un strigat pierdut în infinit;
 Am ridicat diadema de nori
 Și  am găsit acolo ascunse șoapte...
 Căutări, speranțe și chemări...
 Priveam cum pictai cuminte o Lună.
 Lucrurile nu sunt ce par a fi
 Și iubirea ascunsă sub nor
 S-a pierdut, lăsând în inima mea bună
 Doar aripi de înger ce plâng,
 Râuri de lacrimi și durere,
 Tristeți încrâncenate de ieri
 Și fără să vreau, în brațe te strâng!
 Număr norii pierduți în tăcere
 Iar acum murmurul lor îl ascult
 Cum tainic cântă pe clapele de timp
 Și se prefac în clipe de durere.
 Cum este viața! grădină de flori
 Ce te cheamă...te-mbată de parfum
 Apoi te aruncă în dansul iubirii desuet
 Și te trezește cu-n sărut în zori .
 Soarele îmi dezmorțește dulce-o geană
 Ce-n noapte tristă și singură-a căzut;
 Îmi dă sărutul și lacrima o soarbe
 Să pot dansa cu fluturi în poiană
 Să strig din nou: Ce mult te-am iubit!
 
 
 Aprilie 2012 Dida Diana Cioponea. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario