sábado, 7 de abril de 2012

**SUFLET RATACIT**


Ma-nalt spre cer,de vis cutremurata
Un suflet ratacit printre amintiri...
Caci nu mai stiu nici cine-am fost odata;
Un timp ascuns în nemarginiri
Sau...un suflet candva pierdut?
Ce sunt,azi nu mai conteaza...
Am fost cândva, astazi nu mai sunt, 
Nu-s nici prezent,nici viitor...o oaza
Printre amintiri, vise si soapte ,
Mi-e sufletu-mi ratacitor...
Sfasiat de amintiri involburate,
Ma-ntreab...cine sunt eu?
Sunt poate...un ocean;
Sau o îngânare de doruri,mereu
Pierdute ... fluturate pe catarge
Ca o tacere inundata de strigate
Tacute...in valul ce se sparge.
Acuma stiu ca nu  mai vreau sa fiu
Acelasi suflet ratacit,printre amintiri;
Te chem sa vii curand din ratacire
Sa ma saruti ,din zambete sa iasa flori
Iar dorului sa-i creasca aripi divine 
Iubirea sa-nfloreasca in fiori...
S-aduci si cerul mai aproape de mine.
De nu,raman un suflet singur, trist...
Ratacit si pierdut in tacere ,
Strigand disperat dupa ajutor...
Asculta-l trecatorule!caci altfel, piere.
De dor si dragoste ranit usor...
Suspina plangand si pleaca spre zenit..
Poate acolo,nu va mai fi un nor...
Un suflet singur,trist si ratacit!

  Ianuarie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario