jueves, 5 de abril de 2012

**PE CLAPA SUFLETULUI MEU**

Din raiul meu,iubirea mi-e furata,
Alerg ratacita pe carari de gand
Sa gasesc din nou,iubirea curata,
Sa nu ma pierd in abisuri,plangand.
Pe clapa sufletului meu,
Rasuna acordul unui cantec...
Pe care l-am scris impreuna,tu si eu
Cu cerneala rosie-n descantec.
A sangelui ce curge-n vene,mereu.
Sub talpa ta,adie vantul ;
Pe raul din vadul inimii mele...
Iar pe mal,asteapta muribunda inima;
Sa-i dai tu,sarutul fara durere.
Curge lin si cald ,ca inima ta...
Indrazneste,n-o lasa s-astepte!
Da-i sa soarba din setea mea...
Din apa raului plin de miresme;
No lasa singura s-astepte!
Iar de-i e cald,din cupa dorului
Din privirile tale ,sa se-adape!
Mai da-i tu,racoarea izvorului.
Daca-i e frig, acopere-o,
Cu plapuma sufletul tau cald...
Si s-or contopi intr-un cuvant
Numit simplu si tandru: iubire...
Vom scrie impreuna nesfarsirea
Viselor frumoase ce canta...
Eterna si mult dorita...iubirea,
Pe clapa inimii mele muta!
24 iulie 2011 Dida -Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario