viernes, 20 de abril de 2012

**IN NOAPTEA MEA **



Mereu esti cu mine pe-un nor;
Pentru tine vreau sa fiu o stea;
De-atata iubire,cred ca am sa mor...
Inima mea iti cauta iubirea

 In lumina lunii,te vad doar pe tine
Cand tainic trece prin fereastra mea
si-n fiece noapte mi-e dor...stii bine!
Dar tu adormi mereu pe-o stea
 Doar cu tine in fiecare noapte,
Tacerea o numar in doruri stinse
Lumea parca a disparut departe.
Doar cerul ne vegheaza cu stele aprinse

Iubirea dulce, ne calca in picioare
Facand sa dansam baletul  dragostei.
Imbratisati,soptind cuvintele-fuioare.
Tu traiesti, aproape de luna si lumina ei...

Cu tine,urc si cobor din Univers pe Pamant
iar fara tine,simt ca totu-i gol si pustiu
Doar stelele mai calca dulce legamant
Peste iubirea noastra arunca parfum vioriu.

Dar inima mea e raza ce mangaie
Mana ta,ce coboara pe sanul meu drept
Si deschid fereastra sa las lumina vie,
Si-n fiecare noapte mai vie te-astept.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario