viernes, 20 de abril de 2012

**SUNT...MUZA INCHISA IN DESTIN!**



Sunt astăzi,în gânduri rătăcite,
Precum o frunză de vânt purtată
Ce-şi plânge marginile ofilite,
Căci nu mai sunt,cea care-am fost odata!

Sunt,trandafir pierdut in lacrimi;
De stele care cad peste pământ,
Cu ochii tulburi de atatea patimi,
Imi culeg sufletul de dor înfrânt!

Sunt plânsul plâsului care pe loc ma ţine,
Să nu greşesc calea şi să nu mă-ntorc!
Căci oricum n-ai fi-nţeles ,iubire,
Când eu plângeam,că n-am noroc!

Sunt şi acum ,o neâmpărtaşită muză,
Ce în tăcere murmur un descantec
Şi scriu tăcută ,iubirea pe o frunză,
Cu ochii trişti, şi astăzi te întunec.

Sunt eu şi-aşteapt pe firul unui gând,
Căci te-oglindeşti în fiecare val
Al mării mele,ce strigă gemând,
Iubirea ta,ce-adastă pe-un coral!

Sunt,rătăcire,muză-nchisă în destin
Şi-n astă lume, veşnic rătăcesc!
Iubirea pentru mine, nu-i decat un chin,
Dar eu,ciudat şi-n lipsă...te iubesc!

20 Aprilie 2012 Diada Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario