viernes, 20 de abril de 2012

**DOAR TIE TI-AM SARUTAT,OCHII !**



Doar tie ti-am sarutat..ochii!
Doar tie ti-am sarutat...gura si gandul!
Doar tie ti-am mangaiat...inima
Si desi esti departe,gandurile mele,
Spre tine vin,purtate de dor ca vantul
Si te aduc aproape sa pot sa te ating. 
Soapte aruncate spre zare trimit acum,
Sa le inchizi in scoica sufletului tau
Si-atunci cand sufletu-ti de dor
Va plange,invaluit in soapte si scrum,
Sa sti atunci,ca numai norii iubirii,
Acopera o parte din mine si-ti sarut
Ochii,strigand cu inima ,numele tau!
Iti sarut gura, cu picaturi roua..
Te strig cu sufletul si tot cu el,ascult...
Caci zorii ii rog acum, sa mai stea,
Sa pot sa-ti sarut ochii,sa-ti sarut,inima,
Sa pot sa simt si eu,mangaierea ta...
Rog universul sa priveasca in inima ta,
Sa-mi trimita sarutul tau, ascuns in ea;
Sa pot sa-l primesc, si eu odata cu ea ;
Sa pot sa-mi  strig tare iubirea...
Esti ca un vis desi realitate esti...
Esti aerul ce-l respir, esti...iubirea mea
Si nu uita, ca doar tie ti-am sarutat ochii,
Ca doar,tie ti-am sarutat gura si gandul,
Ca doar tie, ti-am mangaiat,inima
Si nu vreau ca iubirea sa-ti treaca nicicand!
Sa nu ma scoti din suflet,sa nu uiti cuvantul,
Caci...doar tie,ti-am sarutat, ochii!

21 aprilie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario