martes, 8 de marzo de 2016

Femeie si mamă...

 
Sursa foto- Net.
La multi ani tuturor femeilor si mamelor!
  Dedic aceste versuri voua ce stiti sa indurati, sa iubiti si sa dati viata, cat si ingerului meu pazitor: MAMA !


Femeie...te naşti şi din dorinţe
din nori sau fulgii albi de lună;
te naşti din dragoste nebună,
din spini sau chiar din neputinţe.

Femeie, tu esti pământ şi foc,
sămânţă, stea şi floare şi lumină,
tu eşti parfumul vieţii fără vină
şi cer şi ape şi toate la un loc!

Femeie...pentru bărbaţi ispită;
de vrei, tu mişti munţii din loc;
născută de multe ori fără noroc...
oricum ai fi, tu trebuieşti iubită.

Femeie-mamă tu, faci ca lumea
să nu se irosească şi viaţă dai
cu lacrimi şi durere...tu eşti rai
şi sfântă eşti, că eşti mama mea!

Femeie-mamă, înger plecat spre Rai
mereu te cânt şi astăzi te slăvesc;
cu dorul tău, mereu mă învelesc
şi mult mi-aş fi dorit ca să mai stai!

Cu flori din suflet azi culese,
te-ntâmpin în pragul sufletului meu;
mama...înger plecat de Dumnezeu,
primeşte flori, din inimă culese!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario