domingo, 27 de septiembre de 2015

SA TAC...

                                                                    
 Sa tac, cand plange luna                                   
 cu raze calde cristaline
 si cand de durere-mi vine ,
 sa strig si sa plang intr-una?

Sa tac,cand lacrimile zboara
deasupra inimii-mi tacute
ca in durerea lumii mute,
sa nasca pruncii-nu sa moara!

 Sa tac, atunci cand marea spune
 c-o doare-albastrul cerului,
 ce-ascunde rasaritul soarelui
 in luna ce peste ea, mereu apune.

 Sa tac, cand calea mea stelara
 e rupta si mereu ma cearta?
 cand un pamant pierdut pe harta
 e napadit de iarba cea amara?

 Sa tac, de-a furiei prigoana
 cand lumea mea se prabuseste?
 si raul pe toti i-ademeneste
 si-i leaga ca pe robi in sfoara?

 Sa tac atunci cand frunze ruginite
 isi dau adierea pe o toamna
 si trunchiul obosit indeamna
 la leganat de ramuri desfrunzite?

 Sa tac,cand sufletul zdrobit
 de stanca rece-a cautarii
 zace-n pustiul inserarii
 cand am pierdut ce am iubit?


Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario