martes, 7 de julio de 2015

Am pictat in van...



Am pictat pe peretele sufletului
inimi pline de curcubeu fugar
pentru cei ce cauta-n zadar
cerul iubirii si umbrele gandului.

Voiam in farful vrajitului penel
sa pun doar fir de aur si rubine
sa uit pentru o zi de grelele suspine
si din culori calde sa-ti pictez inel.

Mi-am pregatit o ploaie de cu seara
sa-ti pun in suflet picaturi de roua
si sa mangai cu mainile-amandoua
un trup pe panza, ce urma s-apara.

Am asteptat rasaritul sa invinga
o noapte neagra ca mangalul
si marii albe sa-i linistesc valul,
i-am dat sarutul,ca soarele sa ninga.

Am pictat in van un imposibil...
inimi rasfrante-n anotimpuri
si-apoi,cu dor in contratimpuri,
o mare de iubire cu tot ce e iubibil.

Dida Diana Cioponea.
Daca nu e totul perfect,scuze pt.ca am scris de pe telefon (instant) emoticon tongue

No hay comentarios:

Publicar un comentario