lunes, 30 de marzo de 2015

Mi-o ploua adânc și tandru



Îmi cad picurii pe frunte...
picuri reci de ploi fugare
stele albe prinse-n plete
rătăcite pe cărare.

Dansul ploii se aude
sub pavajul zdrențuit...
flori de apă blând răsar
de sub părul despletit.

Coaja pomilor ascunde,
un sărut căzut din ploi
și-n al mării calde unde ,
rătăcim tot amândoi.

Mă încing la brâu cu macii ,
să vânez precum strămoșii
sau prin stepe ca gonacii ,
catând iubirea-n lanuri roșii,

Mă ascund sub o umbrelă...
cerul, picură petale
scaldă înc-o pasarelă
și-mi țese cărări florale.

M-adâncesc în lan de albe
margarete...trandafiri...
vino-n doi să facem salbe
aerul să mi-l respiri.

M-oi lăsa moale pe lutul
plin de flori și de rugină
sau în picuri din pământul
săturat de amurg-lumină.

M-o ploua adânc și tandru
când eu strig iubirea vie
și în palme strâng un leandru,
cu-n parfum...ce-reânvie.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario