lunes, 30 de marzo de 2015

M-am născut femeie...



M-am născut,
să fiu femeie
să fiu a vieții și iubirii cheie
să fiu briza caldă
și suavă
ce mângâie vântul...
o sclavă!

M-am născut,
ca viață să nasc
în patul cu flori...de damasc
își-n dulci romanțe
să fiu muză
în vis de "Dionis",
o călăuza.

M-am născut,
să fiu versul din zori
și-n suflarea miresmei din flori,
să fiu
prospețimea fântânii...
și măr să fiu,
când îmi vezi sânii.

M-am născut,
în adiere de vânt,
să fiu nopții - șoaptă și cuvânt
când luna șoptește
"te iubesc"
să vin...
în inimă să-ți poposesc.

M-am născut,
să fiu esența vieții
și rouă...în lacrima dimineții...
un fluture
ce zboară în jurul tău
o frunză-n vânt,
aruncată-n hău.

M-am născut.
să ascult marea...
cochetă să-mi fie-mbrățișarea
și-n parfum de
albastru curcubeu.
să rămân femeie...
să fiu, eu!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario